неделя, 1 март 2009 г.

Все по-близо до една мечта по-малко

Ще ви разкажа една история.
В далечната 1980 година когато бях юноша бледен, имах много различни интереси и един от тях беше модерната западна музика. Беше доста трудно да намерим достъп до такава музика през онова време, имаше радио Ниш, Свободна Европа с "Джилда Карол шоу", други чужди радиостанции и това, което минаваше през цедката на цензурата в "Музикална стълбица" и "Пулсиращи ноти". Така че хората, които имаха достъп до такава музика бяха високо уважавани и припечелваха добри пари от модериране на дискотеки и нелегални презаписи, отделно от връзките,които създаваха.
Та в далечната 1980 г. посещавах заедно с приятели "кръжок по интереси" свързан с популярната музика и една вечер лекторът, който беше и местният диджей Тони ни пусна целия прясно излязъл албум на AC/DC "Back in Black". И така тази вечер завинаги определи моята музикална ориентация и донякъде живота ми.
Оттогава за мен Бог е heavy metal, а AC/DC са неговите пророци. Колко пъти съм споделял с приятели, че ако мога да бъда на концерт на AC/DC, ще мога спокойно да кажа, че животът ме не е минал напразно. Междувременно се появяваха и други приоритети, които или успявах да постигна или бях разумен да се откажа.
Но тази мечта си остана с годините, ОБАЧЕ скоро е на път да бъде осъществена.
НА 17 МАРТ СЪМ НА КОНЦЕРТ НА AC/DC В ПРАГА !!!!
След този концерт, ако някой иска завинаги да си разчисти сметките с мен - да заповяда!
Ше умра със затворени очи! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар